reklama

Koľko listov dostáva minister zdravotníctva?

V deň, keď sa minister zdravotníctva Ivan Valentovič rozhodol ignorovať hromadnú pripomienku verejnosti proti násilnému prepoisťovaniu poistencov (podporilo ju takmer 2500 občanov), zároveň povedal: „Ja dostávam denne niekoľko možno desiatok listov, kde dokonca občania ma vyzývajú, aby som urobil koniec všetkým zdravotným poisťovniam a aby som zaviedol systém jednej zdravotnej poisťovne.“ (STV, 28. 2. 2007) Zaujíma vás, koľko takýchto listov minister naozaj dostáva?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)
Desiatky listov z Rokfortu spôsobili rodine Dursleyovcov vážne problémy. Jediný, kto z nich mal skutočne úprimnú radosť, bol malý Harry.
Desiatky listov z Rokfortu spôsobili rodine Dursleyovcov vážne problémy. Jediný, kto z nich mal skutočne úprimnú radosť, bol malý Harry. 

Na základe zákona o slobodnom prístupe k informáciám som sa spýtal ministerstva zdravotníctva, koľko listov resp. e-mailov od občanov prichádza denne ministrovi a v koľkých z nich ho pisatelia žiadajú o zavedenie jednej zdravotnej poisťovne, a to od prvého januára až do dátumu, keď som posielal otázku.

Odpoveď, za ktorú sa chcem aj touto cestou poďakovať ochotnej pracovníčke tlačového odboru, nájdete zhrnutú v tabuľke, v stručnosti: od 2. januára do 2. marca 2007 prišlo ministrovi zdravotníctva spolu 7 (sedem) listov podporujúcich zavedenie jednej zdravotnej poisťovne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Parafráza dialógu Cimrman/Čechov: A není to nějak málo, Ivane Valentoviči?

Tomáš Szalay

Tomáš Szalay

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Kedysi som pripravoval reláciu ZEM, bol som členom reformného tímu ministra Zajaca. Dnes pracujem ako analytik v Health Policy Institute. Milujem hudbu (najmä sixties), hrubé knižky a puding s ovocím. Môj Google profilMôj blog Zoznam autorových rubrík:  Populárna vedaHudbaZdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu